Verzenden & Retourneren


Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer u niet in de gelegenheid bent om langs onze winkel te komen en u uw defecte telefoon opstuurt voor reparatie zijn de verzendkosten voor u. Wij kunnen u een verzendlabel sturen van PostNL of DHL welke u zelf kunt uitprinten. Wanneer de reparatiekosten meer dan 100 euro bedragen betaalt u geen retourkosten.

Welke koeriersdiensten gebruiken jullie?

Wij werken uitsluitend met PostNL of DHL.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

U heeft 14 dagen denktijd wanneer u een refurbished of gebruikte telefoon koopt bij Zwolsche Gsm Dokter. De voorwaarde is dat product in originele ongeopende toestand verkeerd en het alleen is gebruikt om te beoordelen met vertoon van uw aankoopbewijs

Hoe retourneer ik mijn product?

U kunt bij ons langskomen in de winkel met uw aankoopbewijs. Ben u niet in de gelegenheid om langs ten komen? Meld da uw retourproduct aan via ons contact formulier aan met uw contactgegevens en reden van retour. Wij nemen dan contact met u op om de retourprocedure te starten.